True friendship, lasts forever.

Måste tillägna ett inlägg åt Emmie som har fått en lägenhet!!! Helt sjukt, min lilla Mems, känns som det var igår då du sa att du aldrig ville flytta hemifrån! Ska bli skönt med ett andra hem... Tiden går så fort, alla känns så vuxna, jag trodde att jag föralltid ville vara ett barn, men fan vad jag ser fram emot vuxenlivet, lite grann iaf! Så 1 juli bär det av, jag har fått äran att få inreda hennes hem, hur kul ska inte det bli! Så grattis mitt hjärta till ditt första egna hem, jag lovar att hänga där så mycket jag kan ;)

13 år tillsammans ♥
och många fler ska det bli!


Kommentarer
Postat av: emmie

iiiiiiiiiihhh :D blir spännande så fan! Du ska bo där mycket!!! Pusss på dig min bästa vän! <3<3

2010-04-08 @ 22:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0