Nytt år, nya tag.

Nyårsafton vart riktigt lyckat, jag hade skit kul hela kvällen/natten, nyår är inte överskattat!

På morgonen åkte jag och mötte tiff på flygplatsen, äntligen hemma, så som jag har saknat dig, min tiff! Direkt efter det åkte jag hem till Issa för att hjälpa till att förbereda allt, vid sju kom alla tjejorna. 14 brudar som trängdes runt Issas lilla matbord gjord för 6st typ, haha fick till och med dela stolar. Halv elva drog vi till Sigtunagolf och festade vidare. Om jag hade roligt, tack tjejjer! Ni är bäst.

Ser redan framemot 2010, haha fast vi kan ju vara pessimistiska och säga som Ida sa igår "Ett till jävla år!"
Här kommer sista bilderna från 2009, och första från 2010;






















Kommentarer
Postat av: malin

du är välkommen när du vill, det vet du va sötnos? :) (din kommentar i min blogg)

2010-01-01 @ 20:36:59
URL: http://malinmadelenebroberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0