Mattestund.

Våran mattelärare är sjukt bra, han ser ut som Pettson, om ni ville veta. Mina Asghari ville både applådera och gå fram och krama honom så fort han visade sina logiska uträkningar! Efter en stunds arbete tar han upp sin flashiga mac dator, så hör vi hur han sitter och fnissar samtidigt som det kommer något ljud från datorn, (vi hade ju våra misstankar där) men så säger han "kom Matilda" (att han ens visste vad jag hette) Va nej vadå. Han ba jo jag har hittat den här Waltizing Matilda på youtube och skrattar. Haha okej? Vet inte om han försökte håna mig eller om han helt enkelt tyckte att det var väldigt kul? Gulligt.


Kommentarer
Postat av: Sarah.

Heter han Janne? :)

2010-01-14 @ 15:47:22
URL: http://sarahts.blogg.se/
Postat av: Tilda

Nä, Mats! (:

2010-01-14 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0