For every dark night, there's always a brighter day!

Idag när jag kom till jobbet så var det första jag fick höra att Frida har sagt upp sig, den jäveln!!! Vem ska jag nu hänga med i fikarummet?... Dagen gick iaf ganska bra, det var vell typ 20 kunder, blir förvånad att det ens är en, jag menar vem blir sugen på att handla blommor i det här äckliga vädret? Att det aldrig tar sluuut, blir nästan rädd att det ska vara snö på min födelsedag, vilket är den 20 juni! (Anteckna det) Imorgon är jag iaf ledig, woho. Får se vad jag gör då, puss!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha shit vilken bild!!

2010-03-01 @ 21:59:16
URL: http://fridano5.blogg.se/
Postat av: Tilda

haha as söt!

2010-03-01 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0