don't close the book, just turn the page.

Kom precis hem från frisören! Tänk vad tiden går fort, började gå hos henne för 6 år sedan, och då pratade vi om hennes dejter, festande osv, men nu är hon gift & är höggravid. Helt stört! Hon sa iaf att jag har fått jätte bra hår och det mina vänner, det är LYCKA. Haha, som jag har förstört det genom alla år.



Måste tipsa om dom här 2 produkterna som jag alltid köper när jag e där.
 Det första är mot slitna toppar och den andra använder man innan plattången. Sjukt braa & luktar himmelskt! ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad färgar hon för färg på ditt hår ? Skit snyggt !

2011-01-27 @ 13:53:24
Postat av: Tilda

Åh tack! Jag har tyvärr ingen aning :/ vet bara att hon bleker det, ska komma ihåg att fråga nästa gång!

2011-01-27 @ 21:16:25
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0