Muums.

Kom precis hem från mässan, fyfaaan vad slut jag är! från halv tio till halv åtta har jag varit där, och bara gått och gått, tänk er 10h shopping fast värre, nu måste man ju tänka också! Men satan vad mycket fint det fanns, sån skön känsla när man bara kan peka ut vad man vill ha ;) Det mesta jag valde var ju dock mest sånt jag ville ha här hemma haha. (Nejdå Nettan).. Men kul var det. Nu ska jag titta klart på handbollen sen blir det sängen, somnade halv tio igår (?!) minns inte senast jag somnade så tidigt. Hörs imorgon, P&K.

Juste såg Maria Montazami också, värt att nämna helt klart! 








 


Kommentarer
Postat av: fian

ÅH MARIA! haha, snackade du med henne?!

hihi love you

2011-01-21 @ 00:39:46
Postat av: tiffany

2011-01-21 @ 15:31:31
URL: http://tiffany
Postat av: tiffany

blev lite fel där. haha.



haha var fan såg du henne?? :D kul ju!

2011-01-21 @ 15:32:20
URL: http://tiffanyoksman.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha neeej, värsta kön! så jag nöjde mig med en bild ;) lovie!



haha vafan tiff läser du inte det jag skriver?! busteed.. var ju på mässa :D

2011-01-21 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0