Even if you do everything perfectly, there is no guarantee.

Cravings.vår.sommar.lagad bil(!).lägenhet. Sen skulle jag vara omänskligtjättelycklig! Jag börjar faktiskt funta på att köpa en lägenhet, vill verkligen flytta nuuu, så jag ska ner till banken på torsdag för att se hur de funkar, exhiting! Annars så är jag ledig imorgon, kanske ska träffa Maria & Maria om inte så hittar jag på något annat ;) Megaläskig pusshej.



Juste tjejor, jag har glömt min laddare hos emmie & jag är för lat för att hämta den haha, så här är mitt jobbmobil nr: 0735931706 tror inte så många har fått det, så nu får ni tag på mig 24/7 igen!! Tur vaaa.. Ta dock inte bort det andra för någon dag ska jag väl hämta laddaren ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0