Sometimes people play hard to get, just to see if the other person's feelings are real.

Igår morse vid åtta tiden tog jag en vända för att väcka Nadja & Emmie (Nadja var inte hemma och Mems tog en timme på sig att öppna!!) Mycket lyckat. ;) Sen vid nio åkte jag för att jobba, inte så mycket folk så gick lite segt, men fick fin fina julklappar av cheferna!  Efter det kom bror min och hämtade upp mig, vi åkte till pappa, spelade nya finans som vi gör varje år, och jag förlorade stort, vilket jag gör VARJE år. As tråkigt spel.... Glömde helt bort Kalle Anka dock, men man har ju iaf sett det förr. Sen åt vi, öppnade klappar & åkte vidare hem till mamma. Där vi öppnade fler klappar & tittade film.

Idag är det juldagen, en mycket roligare dag,  ska om ett tag åka till en släkting som fyller år, sen blir det till att träffa babsen, så hörs lateer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0