Update

Kom precis hem från jobbet, gick fort & bra. Men Simon på jobbet lyckades övertala mig att hänga med på utgång i staden & därefter lyckades jag övertala Frida, såå det är kvällens planer. Jag börjar inte förrän vid tolv imorgon som tur är, till skillnad från Simon & Frida som börjar tio, yes. Haha juste, igår, tänkte ju lägga mig tidigt men så vart det inte, vid 3 snåret vinglar Emmie & Linus in, haha HERREGUD säger jag bara, om jag skrattade. Lilla Emmie, du vet att du inte kan dricka mer än två cider då blir det sådär ;)♥ Har jätte lust att lägga in en video ifrån igår, men jag tror inte hon blir så glad på mig då! Jag gav dom iaf en varsin sovplats men somnade inte förrän vid fyra-fem. Jaja, nu ska jag hopp in i duschen, hörs laater! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0