why are we so blind to see that the ones we hurt are you and me.

Dagen idag har varit mycket bra, vi åkte in till stan för att köpa lite till nyår. Hittade det vi skulle ha nästan direkt, så gick ganska fort. Dock vare väldigt mycket folk på vissa ställen, att folk blir som galna bara för det är lite rea, det var till och med en liten tjej som svimmade!! Läskigt..

Sen åkte vi till Sollentuna centrum för att fixa våra naglar, Coffei kom förbi också och han kunde inte låta bli att göra lite pedikyr, haha! Sen skjutsade han oss till Eurostop så jag kunde hämta mitt läppglans på jobbet som Frida köpte till mig, så sööt.. Så hälsade vi på Antoni en snabbis också ;), tungt jobb han verkar ha! .. Nu är jag hemma, tänkte städa lite ser verkligen förj*vligt ut här. 

Btw alla tjejer, allt med nyår kommer lösa sig ni behöver inte oroa er, jag och nadja tar hand om allting, skickar sedan ett massinlägg till er om all info ;) Puss så länge!


 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0