i brist på annat. goodnight.

(snodde lite frågor från fians)

Vad är sann lycka?
att vara omgiven av sina närmsta.

Vilken är din största rädsla?
att förlora någon jag älskar.

Vilken egenskap föraktar du mest hos dig själv?
min rädsla & osjälvständighet.

Vilken egenskap föraktar du mest hos andra?
själviskhet.

Vilken levande person beundrar du mest?
min storebror, han går alltid sin egen väg.

När ljuger du?
när jag inte vill såra någon med sanningen.

Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos andra kvinnor?
bra lyssnare!

Vilka kvaliteter uppskattar du mest hos män?
tryggheten, humorn.

Vilken talang skulle du vilja ha?
kunna spela gitarr

Om du kunde förändra en sak med dig själv, vad skulle det vara?
att sluta ta allt för givet

Vilken av dina ägodelar håller du högst?
mina minnen.

Vilket är ditt mest utmärkande drag?
jag är nog oftast ganska så glad!

Vilka är de största hjältarna i ditt liv?
mamma & mina underbara vänner.

Vad ångrar du djupast?
att jag inte insåg vad som faktiskt försegick.

Hur skulle du vilja dö?
jag vill inte dö.

Vilket är ditt motto?
behandla andra så som du själv vill bli behandlad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0