to dare is to do.

Hade superkul igår! Ida bjöd hem oss tjejer på mat & massa vin, vilket ledde till att vi hittade på ganska så mycket bus! Haha tjejer tjejer..
Iallafall, första tanken var att vi skulle dra ut i stan, sen tänkte vi istället hänga med Anna på fest i Häggvik, men efter många om och men så hamnade vi på corner, hah, otippat. Ramlade i säng runt 4 snåret och idag har jag jobbat, så nu ska jag bara ligga i sängen och titta film, om jag har längtat efter min säng idag! Bilder från igår kommer senare. Puss!



tack för igår mina fina vänner!

Kommentarer
Postat av: ida

är så glad att det blev av! en riktigt bra kväll :D <3

2009-10-19 @ 14:16:28
Postat av: tildaa

hihi ja topppen! <3

2009-10-19 @ 17:26:36
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0