time flies by. old pics.

även när jag var 3-4år så var jag mästare på kortspel ;)
'
sportscamp! sjukt roligt.

anna & jag under kära fjortisperioden! haha.

det här var väll precis efter vi grät för att vi färgat håret brunt? hihi

haha, happy times.

hahah, varför kan jag inte sluta skratta åt den här bilden?

min pärla.

hur kan vi glömma grillningen på kanonkullen?

balen i 9an jao.

valborg i uppsala 07?

haha emmie, den oförglömliga BUSSresan till kroatien som tog 2 dagar ♥

att se ljungberg var ju en happymoment. (jo det är faktiskt han)

lite kärlek.

hammarbymatch med mina fina.

jag med en LITEN kingston, det måste varit längesen ;).

min gulleplutt!

haha, vilket random gäng?!

bigge&deling, bill&bull.


Kommentarer
Postat av: fian

haha kunde man vara mer patetiska! men så mycket kärlek och så fina minnen. Tildan min!

2009-09-30 @ 22:48:48
URL: http://sofiaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0