what is it with you that makes me act like this?

fucked up night! men jag hade kul för det mesta, spårade lite mot slutet bara.
bråkade med taxigubbsjävlarna trodde aldrig jag skulle komma hem, vet inte hur
länge jag satt på stationen med sivar & väntade på att någon skulle hämta oss,
tillslut fick sivar tag på en som kunde komma and pick us up. emmie rullade hem lite senare,
trodde jag var hemma vid 1-2 men nu ser jag på mobilen att det inte var förrän vid fyra halv 5
tiden.

nu ligger vi i min säng har precis kollat på baksmällan, haha rolig film! just nu önskar jag
att jag också kunde glömma lite från gårdagen :)
jaja, vi blir väll kvar här hela dagen. tjao!




på väg in mot sigtuna, ja ni ser ju. (bild tagen från sederblad.blogg.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0