Give me more..

Kuuul jävla väder det är ute, kan det bara bli lite varmt snart. Ioförsig så jobbar jag hela tiden så skulle ändå bara ha ångest om jag visste att det var fint väder ute. Blir en massa jobb resten av veckan, enda ljuspunkten är på lördag då vi ska fira Hulis&Annas 20årsdag, wohoo..

Haha juste måste berätta en sak bara, en tjej på mitt jobb berättade att det var en kille som hade ringt och velat ha 30 röda rosor, vilket gick på typ 1200spänn, sen sa han att hon skulle klippa bort toppen på blomman så det bara var stjälkarna kvar, hon ba eh får jag fråga varför? Då skulle han skicka dom till sin tjej som hade varit otrogen, han ville även ha en kort där det stod typ "Din jävla hora dra åt helvete hoppas du dör" typ, haha vem gööör så, orka ens lägga 1200kr på det. Fast ändå, fan va rätt! Så ska jag också göra den dagen någon är otrogen mot mig ;) Jaja, nu ska jag gå & laga lite käk. PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0