If everything seems under control, you're just not going fast enough

Idag kände jag ba fan va skönt att inte göra någonting ikväll, bara vara hemma helt själv och göra ingenting, var så längesen man bara tog det lugnt. Men nu när jag väl sitter här, fan vad ensamt!! Det var visst inte speciellt skönt. Men, ska ändå jobba imorgon och på inflyttningsfest hemma hos Håkan efter det, så jag får nog stå ut! Mamma är i dalarna så hon har tatt med bilen min, tur att jag har en snäll chef så jag får åka runt med blomsterbilen, man har ju blivit lat sen man fick körkort, hemskt är det att åka buss. Förstår inte hur jag stått ut i alla dessa år, bastu på hjul typ. Nej okej nu ska jag inte skriva nå mer, men hörs lateer! PUSS

Hjärta er, mina fina vänner!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0