When I get sad, I stop being sad and be Awesome instead. True story!

I onsdags när jag var ledig drog jag och Hulis på en spontan shopping till Uppsala, älskar uppsala, dit ska jag fan flytta någon dag.. Sen senare iaf åkte jag till väsby, hälsade på pappa och tittade på Tiffs nya lägenhet! Sjuukt vad alla bara flyttar nu, får lite smått ångest att jag inte ens ställt mig i någon bostadskö än..  Jaja, Sen igår jobbade jag och efter det åkte jag Emmie och Hulis runt i hennes stekbil och avslutade kvällen på bryggan! 

Juste, om en vecka och två dagar fyller jag 20jävlaår. Så på lördag nästa vecka får ni inte boka in något peeps ;) Nej nu måste jag göra mig iordning, det är ju trots allt fredag och vi vet ju alla vad det betyder! Ses i dimman, PUSS!


Kommentarer
Postat av: F

snygging på nedre bilden!

2010-06-11 @ 21:45:07
URL: http://sofiaveronica.blogg.se/
Postat av: Tilda

na, tack så mycket! :)

2010-06-13 @ 00:41:30
URL: http://assumed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0