You’re out there, I’m still here…

Om 38h så är jag ledig i exaakt 1 vecka och två dagar, det ska bli så sjukt skönt, får ångest när alla ligger ute i solen & glassar medans man själv jobbar.... Men inte länge till, ska steka på stranden var eviga dag!

Idag har jag iaf jobbat sen åkt till Kista med Hulis Mems och Issa, handlat lite inför midsommar. Förhoppningsvis så blir det Östhammar på midsommar, skulle va skönt att komma iväg, kan till och med offra mig att inte dricka under middagen/lunchen hos Emmie så jag kan köra dit sen ;) ..

Nej nu är ska jag susssaa, imorgon blir det jobb sen drar vi till Hulis båt och tar ett glas rosé, sommarsommarsommar. PUSS!


Kommentarer
Postat av: Sarah.

ofta ni drar till östhammar första gången jag INTE är där över midsommar!!! fuskisar :)



<3.

2010-06-24 @ 01:25:08
Postat av: Tilda

hihi, det var bara därför!! ;) PUSS

2010-06-24 @ 09:15:51
Postat av: ida

då är du min badkompanjon, vi ska till sjudagårdsbadet! <3

2010-06-24 @ 11:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0