someday, somehow.

Ändå bra kväll, en skön kväll. Först  var tanken att vi skulle kröka hos Ellen, men jag känner mig sjuk & Hulis var inge sugen. Så vi drog en sväng till Emmie sen åkte vi tillbaka hit och tittade på L.A GIGOLO, bra film, dåligt slut!! Sen åkte vi iaf runt lite, pratade om allt och inget, känns sjukt att för precis ett år sen då var det hon och jag som festade varje jävla dag, och nu, är det hon och jag som hellre stannar hemma.. Eller okej ska inte överdriva, men mindre har det blivit, garanterat! Nej nu ska jag somna till Trubbel i paradiset, imorgon kallar jobb sen blir det grillning hos Emmieee, som man har längtat efter att kunna göra det. Nattinatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0