Varför intee.

DIN FRAMTID :
Vill du ha barn: Jaa, två pojkar och en flicka, om jag får välja alltså.
Vill du gifta dig: Ja! Inte i en kyrka dock.
Karriär i åtanke: Dekoratör

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Båda
Kramar eller pussar: Pussar
Yngre eller äldre: Helst äldre
Romantisk eller spontan: Spontan
Snygg mage eller snygga armar: Snygga armar!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Bråkstake eller tveksam: Bråkstake

HAR DU NÅGONSIN:
Gjort något sjukt spontant: Haha jaa....
Haft sex på första dejten: Vet inte om jag varit på en riktig dejt?!
Krossat någons hjärta: Lite kanske.
Har någon krossat ditt hjärta: Ja
Har du blivit arresterad: Haha nej, även om man kan tro det....
Dissat någon: Det har väl alla.
Gråtit när någon dött: Ja.

SVARA ÄRLIGT:
 
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Nej, där går väl ändå gränsen
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Nej det tror jag inte, men hoppas!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0