As long as the wrong feels right it's like i'm in flight.

Jobbet gick bra idag, stod mest och producerade och åt av den sjukt mumsiga smörgåstårtan som Ann-mari gjort till personalen ;) .. Fick sluta lite tidigare så jag och Hulis kunde åka till Buttericks i Uppsala innan dom stängde. Lyckades äntligen hitta lite att ha på mig till imorgon, vet inte riktigt vad det vart men något ska det väll bli utav det. Ska faktiskt bli sjukt kul känner mig taggaaaad, längesen det var maskerad, känns det som iaf! Typ ett år sen, hehee.. Lite jobbigt dock att jag jobbar dagen efter men det har ju gått förr! Nej nu ska jag hopp in i duschen, hörs tomorrow Puss.




Kommentarer
Postat av: A-M

Men vad GO du är! :-)

Glasen blev verkligen romantiska.

2010-11-04 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0