If you want the rainbow you gotta put up with the rain.

Faaan vilken sjukt dålig dag jag har haft idag. Imorse krockade jag in i en väjningskylt, as läskigt. Och bilen kom verkligen inte loss, stången hade fastnat under bilen, tror det var fem killar som hjälpte till och puttade på medan en drog bak på med rep eller vad det är, men den satt som sten! Så vi fick ringa bärgare och Håkan skjutsade mig tillbaka till jobbet. Trodde dom skulle halshugga mig för att jag pajjade bilen men dom var nog mest glada att jag var okej, vem skulle annars jobba liksom?! Nerå ;) ..  Sen kom en tjej in och skulle hämta sin brudbukett, och den hade jag såklart glömt göra, tur att det var en enkel så jag kunde slå ihop en ganska fort. Sen kom ett par in och var arga över att jag missat ett namn på kortet till deras begravningsarr, och det kan man inte direkt göra om. Så det förstår jag. Seeen det värsta av allt, så slutade Håkan idag, kommer bli sjukt tomt utan dig, det ska du veta! ♥ Men nu ska jag strax iväg och träffa tjejerna, det kan behövas..


Kommentarer
Postat av: A-M

Sötisar.

Ja, det är lite trist att Håkan slutar.

Att glömma är tyvärr det vi gör ibland, inget att göra något åt.

Hoppas att kunden med beg.arr blev nöjda i slutändan.

Kram på dig tjejen.

2010-10-23 @ 14:31:11
Postat av: Håkan bråkan

2010-10-29 @ 13:24:21
Postat av: Anonym

Saknar dig oxå ju!! Haft en sjuk kul vecka :)

2010-10-29 @ 13:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0