A person doesn't have to be perfect to be exactly what you need.

packa..... det finns fan inget värre! Spelar ingen roll om det är för en dag eller 7 veckor, suger lika mycket. Man försöker dra ut på det så länge som möjligt. Så nu har jag kommit fram till att jag packar imorgonbitti precis innan jag åker :) Jamen juste jag och Hulis drar ju till Övik imorgon ska bli sjukt skönt att komma bort några dagar, och att träffa fian såklarti! Nej men nu ska jag vell göra allt annat förutom att packa, ses om några dagar & ta hand om märsta åt oss ;)  puuss!




Kommentarer
Postat av: fian

nej men vad kul att du tycker att de ska bli kul och träffa mig också, de värmer!!!!!!!!!!!!!!!

ÖKA NU! :D

2011-03-24 @ 11:53:54
Postat av: tilda

hahaha, allt för att du ska bli glad! poss

2011-03-24 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0