Godmorgon

Jag är... nog ganska glad, lättsam & omtänksam av mig. hoppas jag.
Jag har insett att min senaste kyss... antagligen var alkoholens förtjänst.
Jag lyssnar på... erase me
Du mår bäst när du... sitter ute i sommarväder med mina vänner, och när jag har gjort något jävligt bra!
Stockholms bästa stadsdel är... söder, såklart.
Jag pratar... om det mesta!
Jag älskar/tycker om... att göra någon glad!
Mina bästa vän(ner) är... jag har turen att ha en hel bunt av dom, hjärta er.
Min första riktiga kyss...  fifflade jag till mig genom ryska posten (6)
Kärlek är... något jag har svårt att känna tydligen
Någonstans, tänker någon... förhoppningsvis på mig!
Jag kommer alltid att vara... en riktig grubblare
Sist jag grät var... pga bad news.
Min mobiltelefon är... väldigt tyst såhär på morgonkvisten
När jag vaknar på morgonen... snoozar jag i 10 min sen går jag upp!
Innan jag går och lägger mig... ligger jag och tänker i 17timmar sen somnar jag (:
Just nu tänker jag på... miniroadtripen nästa vecka
Ikväll ska jag... vi får se vart kvällen tar mig.
I morgon kommer jag... vara glad att det är fredag!
Jag vill verkligen... att eric saade ska ringa mig.

och att nadja ska vakna så hon kan komma och hämta mig nuuuu.. så ringde hon precis, scary! P&K 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0